شاید بتوان ریشه آمارهای سرسام آور تجاوز جنسی در بین بیخدایان را ، در مسئله اخلاق جستجو کرد. آتئیست ها بنیان اخلاقی مشخصی ندارند ، اخلاق نزد انها از قطعیت برخوردار نیست بلکه حالت نسبی و نامعین دارد و همین امر باعث شده که در رفتارهای غیر اخلاقی ، برجسته و نمونه  باشند

 1- بر اساس تحقیقات تاریخدانان ، بیخدایان رشد خود را در قرن اخیر مدیون پیروزی مارکسیست در روسیه هستند همه ما کم و پیش از.....
   آتئیسم و تجاوز جنسی
جنایات این رژیم آگاه هستیم . پیتر هیچنز (برادر کریستوفر هیچنز) میگوید که اخلاقیات در جامعه روسیه پس از سر کار آمدن نظلم کمونیسم نابود شد
http://web.archive.org/web/20130728215151/http://www.investigatingatheism.info/marxism.html
پس از شکست آلمان در جنگ جهانی دوم و ورود ارتش کمونیست ها به این کشور شاهد واقعه غم انگیزی بودیم . سربازان شوروی به دو میلیون زن آلمانی تجاوز وحشبانه کردند حتی بعضی از زن ها زیر فشار تجاوز های جنسی  مکرر جان خود را از دست دادند ویلیام هیچکاک اعلام کرد که حتی تا هفتاد بار هم به صورت مکرر به زنان تجاوز جنسی میشد!!
http://www.penguinrandomhouse.com/books/80737/the-struggle-for-europe-by-william-i-hitchcock/9780385497992

2- یکی از کشورهایی که آتئیسم در آن رخنه کرده است ژاپن است ،  آنها نیز فاجعه ای بسیار غم بارتر را رقم زدند
پس از اشغال چین بدست ژاپن ، سربازان ژاپنی به شهر نانکینگ یورش وحشیانه ای را آغاز کردند آنها سیصد هزار از ششصد هزار شهروند آن شهر را قتل عام کردند. پس از  شش هفته پس از این ماجرا سربازان ژاپنی فاجعه ای بسیار بدتر را در طول تاریخ رقم زدند!!
سربازان بیخدا هنوز هم تشنه کشتار و شهوت رانی بودند!!  آنها به بیش از هشتاد هزار زن "تجاوز گروهی" کردند و بعد از اتمام کار انها را با سر نیزه یا با گلوله میکشتند . حتی به زنان باردار نیز رحم نکردند و شکم های انان را پاره کردند و با جنین های انان بازی میکردند  وقتی به خانه ای حمله میکردند به زنان و دخترانشان جلوی خانوادشان تجاوز میکردند!! یعنی شوهر ، زنش را میدید!! پدر ، دخترش را میدید!! و برادر ، خواهرش را میدید!!
http://www.historyplace.com/worldhistory/genocide/nanking.htm

3-  " سوئد " کشور نام آشنا و مورد افتخار  آتئیست ها !!
در سال 2012 این کشور ( پیش از ورود پناهندگان سوری) با اختلاف بسیار زیادی در صدر جدول rape بمعنای تجاور جنسی بوده است توجه کنید که برای سرشماری این کار ابتدا باید عمل منافی عفت انجام گیرد مانند تجاوز یا آزار جنسی ، سپس خانم آسیب دیده به مراکز پلیس مرجعه کند و این اتفاق را report ((گزارش)) کند!!
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Rape_rate_per_100,000_-_country_comparison_-_United_Nations_2012.png
سوئد بالاترین میزان تجاوز جنسی در اتحادیه اروپا دارد قابل توجه است که یک سوم قربانیان تجاوز در این کشور تازه به سن پانزده سالگی رسیده بودند
http://www.thelocal.se/20140305/sweden-out-top-in-eu-domestic-violence-league
پژوهشگز هندی مانکا گاندی میگوید آمارهای وحشتناک سوئد در زمینه تجاوز جنسی باعث نگرانی شدید است بطور مثال آمار تجاوز در هند چهار نفر در صد هزار نفر است اما این آمار برای سوئد به شصت و شش نفر در صد هزار نفر میرسد!!
http://www.thelocal.se/20150524/worse-rape-problem-in-sweden-than-india-says-indian-minister

4- ربکا واتسون یک با ارسال نامه ای به انجمن های آتئیست از انها درخواست کمک کرد !!
او میگوید ده ها مرد آتئیست میخواهند به من تجاوز کنند لطفا به من کمک کنید!!  ربکا گفت:  به طور منظم تهدید های تجاور جنسی را دریافت میکند حتی او را تهدید به مرگ هم کرده اند . ربکا بعد از ارسال این درخواست باز هم مورد تهدید آتئیست ها  مبنی بر تجاوز جنسی قرار گرفت است
http://freethoughtblogs.com/pharyngula/2013/08/06/sikivu-ophelia-and-rebecca-who-says-atheism-lacks-women-stars

در اثناء جنگ دوم ژاپن و چین، ارتش ژاپن اقدام به احداث اولین مرکز زنان به منظور تامین نیاز جنسی سربازانش کرد و کار این مرکز، گردآوری زنان و دختران کره‌ای و حتی ژاپنی 16 سال به بالا، برای انجام فحشای اجباری بود.
http://www.awf.or.jp/e1/korea.html
چین مستنداتی ارائه کرد که ژاپن را بخاطر اجبار زنان به انجام فحشا با سربازانش در اثنای جنگ جهانی دوم محکوم می‌نمود، چنانکه تعداد آن زنان ۲۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود.
https://www.theguardian.com/world/2014/apr/28/japan-second-world-war-brothels-papers-china
همچنین دخترانی را ربودند که سن آنها از ۱۱ سال بیشتر نبود، و منابع دیگری بیان می‌دارد که تعدادشان به ۳۰۰ هزار نفر رسیده است، و تمامی آن‌ها از آسیا بویژه زنان کره ای و چینی بودند.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1061599.stm
همچنین موزه‌ی جنگ در بریتانیا خبری درباره دختران چینی و مالزیایی منتشر نمود که از طرف ژاپن به بردگی جنسی گرفته شده بودند.
http://www.iwm.org.uk/collections/item/object/205208397
و در سال ۱۹۹۳میلادی، حکومت ژاپن به دست داشتن سربازان خود در سربازگیری اجباری جنسی زنان اعتراف کرد پس از آنکه عده‌ای از زنان کره‌ای، شکایتی قضائی ضد ژاپن اقامه نمودند و بیانیه‌ی حکومت، (کونو) نامیده شد.
http://www.mofa.go.jp/policy/women/fund/state9308.html
سایت‌های خبری، کلیپی مستند از "زنان برده جنسی" منتشر کردند که مجبور به عمل انجام فحشا برای سربازان ژاپنی در اثنای جنگ جهانی دوم شده بودند.
https://www.youtube.com/watch?v=GIC481VxVlE
و این فیلم نیز مربوط به روزنامه بریتانیایی Mirror است:
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/sex-slaves-used-soldiers-world-10747035

تجاوزات جنسی در آلمان در جنگ جهانی دوم بسیار فاجعه‌بار و بی‌سابقه است، و کیست که نداند هنگام ورود نیروهای وحشی روسیه به آلمان، تجاوزات بی شمار و وحشیانه‌ای در برلین رخ داد، چنانچه حدوداً به ۲ میلیون زن و حتی کودک تجاوز کردند که از ۸ تا ۸۰ سال را شامل می‌شدند و تعداد زیادی از آنان اقدام به خودکشی کردند، آن‌گونه که روزنامه‌ی The Gurdian نقل می‌کند:
https://www.theguardian.com/books/2002/may/01/news.features11
تعدادی از زنان آلمان از سوی ارتش نازی به منظور ارضای جنسی سربازان در پادگانهای آلمانی به بردگی جنسی گرفته شدند، که در همین راستا یکی از زنان زندانی سابق می‌گوید:
"به ما گفتند که شما در اردوگاهِ روسپی‌ها و ابزار کامجویی ما می‌باشید و اینکه آنها به خوبی ما را سیراب خواهند کرد و اگر رفتار خوبی داشته باشیم و وظایف خود را بخوبی انجام دهیم، اتفاقی برای ما نخواهد افتاد".
https://www.thelocal.de/20090228/17711
همچنین زنان روسی از طرف ارتش آلمان به بردگی گرفته شده و به فحشا برای سربازان مجبور گشتند، همانطور که در گزارشی از دادگاه نظامی بین المللی آمده است:
"در شهر سمولینسک روسیه، فرمانده آلمانی، روسپی‌خانه‌ای را در یکی از هتل‌ها افتتاح کرد و صدها تن از زنان و دختران را به آنجا فرستادند. زنان را با اجبار و با کشیدن موهای سر از خیابان به آنجا می‌کشاندند."